contact: +40 730.712.753

VIZITATORI TARGETATI

 

Suntem atenti, ne adaptam si actionam! Nu promitem in zadar si ne tinem de cuvant! Cautam si implementam cele mai bune idei de evenimente, training-uri si conferinte, tocmai pentru ca participarea la CLEANING SHOW sa fie o experienta completa.

VOM ATRAGE VIZITATORI TARGETATI, printr-o Campanie de Newslettere, ale caror subiecte vor atinge topic-uri de interes pentru fiecare industrie. Avem la dispozitie o baza de date de aproximativ 25.000 de intrari, distribuita pe urmatoarele categorii de public:

► companii prestatoare de servicii de curatenie
► companii de facility management
► directori de achizitii din:

 

 

Cleaning Show 2016 a fost gandit in jurul Audientei. Strategia de atragere a unei audiente targetate si de calitate – specialisti din industria de curatenie si manageri din domeniile vizate - are 4 componente principale:

 

In plus vom folosi – in premiera - la aceasta editie a Cleaning Show un sistem de acces si inregistrare al vizitatorilor personalizat, similar cu cele utilizate la marile targuri internationale de profil, sistem implementat deja in cadrul celorlalte targuri organizate de catre Euroexpo in anul 2015 care a permis realizarea unor statistici complexe.

 

Visitors Call Center

Promovam evenimentul si atragem vizitatori specialisti la standurile dumneavoastra pe toate canalele de comunicare disponibile: Call Center, Campanii de marketing (publicitate online, radio-TV, newsletter). Peste 5.000 de specialisti vor fi invitati la targ de catre o echipa specializata de call center – specialisti din industria de curatenie si persoane din top managementul principalelor firme si institutii de stat targetate.

Programul Premium Clients

In programul Premium Clients am inclus primele 100 de companii din Romania, in ordinea cifrei de afaceri, din domeniile Horeca, facility management, industria alimentara, productie, retail si FMCG precum si cele mai importante institutii din tara (invatamant, sanatate, administratie). Lista acestora va fi completata cu propuneri din partea dumneavoastra iar cei mai importanti oameni din aceste companii vor fi invitati la targ pentru dumneavoastra.

Programul discount exclusiv

Cleaning Show foloseste actiunea de promovare “Discount Exclusiv” care are rolul de a creste interesul publicului pentru vizitarea targului si de a contracta si achizitiona la fata locului produse si servicii de interes.
Pe perioada celor 4 zile expozantii vor acorda discounturi exclusive, valabile numai pe perioada targului.
Discounturile vor fi mediatizate inainte de deschiderea manifestarii prin newslettere, pe site-ul www.cleaningshow.ro si la fata locului, prin brosuri distribuite la intrarea in expozitie.

Evenimentele Cleaning Show:

► Demo Area
► Seminarii si conferinte
► Concursuri
► Innovation Awards

Cleaning Show

Despre noi

Echipa noastra are cea mai bogata experienta in domeniul organizarii de targuri, expozitii si evenimente industriale.

Date eveniment:

Cleaning Show 2016
9 - 12 martie 2016
Centrul Expozitional Romexpo, Bucuresti

Despre Cleaning Show 2016