contact: +40 730.712.753

EXPUNERE MEDIA

 

Campania de promovare

Succesul expozitiei Cleaning Show se datoreaza, in mare parte, unei campanii de promovare atent targetate. Parteneriatele strategice, cu importante publicatii de specialitate din tara si din strainatate, informatiile despre eveniment ajung prin intermediul tuturor canalelor de comunicare in fata publicului vizat. Ca expozant la Cleaning Show, dumneavoastra sunteti principalul beneficiar al expunerii media extinse. Instrumente de PR si comunicare, campanii de direct marketing si promovare precum si un call center dedicat vor fi orientate atent catre sectoarele targetate.

 

 

CAMPANIA DE PROMOVARE cuprinde:

TV;
Radio;
Presa scrisa de specialitate si larg tiraj;
Online (site-uri de specialitate);
Social media (Facebook & Youtube);
INDOOR (prin afise, flyere, invitatii de specialisti);
OUTDOOR (prin bannere, panouri, afise, TV screen-uri);
DIRECT MAILING - catre o baza de 15.000 contacte potentiali expozanti si vizitatori;
CAMPANIE PR (evenimente conexe pe toata durata evenimentului, conferinta de presa, deschidere oficiala);
E-MAILING ( o campanie targetate de newslettere catre o baza de 10.000 de contacte, stiri, advertoriale);
PROMOVARE EXTERNA (evenimentul este afisat pe portaluri de profil);
CALL CENTER - peste 5.000 de specialisti vor fi invitati la targ de catre o echipa specializata de call center;
PREMIUM CLIENTS - peste 100 de manageri de companii vor fi invitati la expozitie.

Cleaning Show

Despre noi

Echipa noastra are cea mai bogata experienta in domeniul organizarii de targuri, expozitii si evenimente industriale.

Date eveniment:

Cleaning Show 2016
9 - 12 martie 2016
Centrul Expozitional Romexpo, Bucuresti

Despre Cleaning Show 2016