Cea de-a 8-a editie a expozitiei Cleaning Show vine cu un concept interactiv care ofera afacerii tale stralucirea de care are nevoie: networking de inalta calitate, expunere media de amploare, evenimente personalizate, inspiratie si solutii inovatoare.

Cel mai eficient INSTRUMENT DE MARKETING

Vrei sa-ti accelerezi procesul de vanzare? Cleaning Show faciliteaza intalnirile de business dintre expozanti si vizitatorii specialisti. Participa la Cleaning Show si construieste parteneriate profitabile si de durata!

AICI E PUBLICUL de care ai nevoie

La Cleaning Show, ai ocazia unica de a-ti expune produsele si serviciile in fata unui public direct interesat format din:

  • Companii de Facility Management

  • Companii prestatoare de servicii de curatenie profesionala

  • Spalatorii auto si textile

  • Alpinism utilitar

  • Top management din domenii precum:

  • HoReCa
  • Productie industriala
  • Retail/FMCG
  • Shopping Malls
  • Rezidential
  • Real Estate
  • Medical – spitale si unitati sanitare de stat si private
  • Invatamant – gradinite, scoli, licee, universitati
  • Institutii de stat
  • Auto (showroom-uri si service-uri)
  • Banci/Asigurari
  • Telefonie
  • Tipografii

EXPUNERE MEDIA si promovare creativa

In spatele Cleaning Show activeaza o echipa de profesionisti cu o vasta experienta in organizarea de evenimente, de aceea campania de comunicare este una creativa si atent conceputa pentru diferitele tipuri de public-tinta.

Campania de promovare cuprinde:

  • COMUNICARE 360 grade (presa scrisa, online);
  • SITE SI RETELE DE SOCIALIZARE (Facebook, Youtube);
  • INDOOR (flyere, invitatii de specialisti);
  • OUTDOOR (bannere, TV screen-uri);
  • CAMPANIE PR (evenimente conexe pe toata durata evenimentului);
  • NEWSLETTERE trimise catre baza noastra de contacte;
  • PROMOVARE EXTERNA (evenimentul este afisat pe portaluri de profil);

BRAND AWARENESS = vanzari crescute

  • Cresti notorietatea brandului tau pe piata locala
  • Beneficiezi de expunere media pe toate canalele de comunicare
  • Iti maresti portofoliul de clienti
  • Monitorizezi concurenta si faci studii de piata