De ce sa fii expozant

Acasa » De ce sa participi?
  • Cea de-a 7-a editie a expozitiei Cleaning Show vine cu un concept interactiv: evenimente personalizate, “brightness days”si multe inovatii.
  • In acelasi timp, facem pasul catre nivelul urmator, oferind un nou impuls afacerii tale. Iti oferim o perspectiva de ansamblu asupra produselor si serviciilor de ultima generatie din industria curateniei profesionale, solutii la problemele existente, idei si informatii pretioase.

Dezvolta-ti afacerea!

  • Investeste in imaginea ta, in educatia echipei tale, in cel mai eficient networking si in inovatie!
  • Informeaza-te si atrage resursele de care ai nevoie, investeste eficient, comunica, exceleaza!

PUBLIC TARGETAT

Cu o experienta bogata in organizarea de targuri, expozitii, congrese, conferinte  si printr-o campanie de marketing profesionista (publicitate online, radio-TV, newslettere) vom atrage un public targetat, format din:

► Companii de Facility Management
► Companii prestatoare de servicii de curatenie profesionala
► Spalatorii auto si textile
► Alpinism utilitar
► Top management din domenii precum:

  • HoReCa
  • Productie industriala
  • Retail/FMCG
  • Shopping Malls
  • Rezidential
  • Real Estate
  • Medical – spitale si unitati sanitare de stat si private
  • Invatamant – gradinite, scoli, licee, universitati
  • Institutii de stat
  • Auto (showroom-uri si service-uri)
  • Banci/Asigurari
  • Telefonie
  • Tipografii

PROMOVARE BRAND SI VANZARI:

  • Renumele brandului pe piata locala;
  • Imbunatatirea imaginii corporative si a marcii;
  • Comunicare face to face cu potentiali clienti;
  • Marirea portofoliului de clienti;
  • Monitorizarea concurentei si studiu de piata;
  • Expunere media pe toate canalele de comunicare.

EXPUNERE MEDIA

In spatele Cleaning Show activeaza o echipa de profesionisti, iar aceasta se traduce printr-o campanie de comunicare atent gandita pentru diferitele tipuri de public tinta. Cei peste 15 ani de experienta in organizarea si promovarea targurilor si expozitiilor B2B isi spun cuvantul in promisiunea editiei viitoare.

Campania de promovare cuprinde:

  • COMUNICARE 360 grade (TV, radio, presa scrisa, online);
  • SITE SI RETELE DE SOCIALIZARE (Facebook, Linkedin, Youtube);
  • INDOOR (afise, flyere, invitatii de specialisti);
  • OUTDOOR (bannere, mesh-uri, panouri, afise, TV screen-uri);
  • CAMPANIE PR (evenimente conexe pe toata durata evenimentului, conferinta de presa, deschidere oficiala);
  • 25.000 NEWSLETTERE trimise catre baza noastra de contacte;
  • PROMOVARE EXTERNA (evenimentul este afisat pe portaluri de profil);
2017-11-14T11:45:05+00:00